>

En väldigt aktiv dag:)

Ja,, faktiskt, har fått gjort mkt idag:)

Har: skottat ännu mera snö.
      : Tvättat 3 maskiner med tvätt + hängt upp så klart:P
      : Gått en 40+ min promenad.
      : Städat
      : diskat
      : Gjort matschema + skrivit mat lista:P

Ja tror det var allt:)
Är lite små sliten och trött:)

Har precis käkat kvällsmat och tänkte slänga in ett snabbt blogg inlägg.
sen får det bli tvn för min del:)

Håller alla tummar och tår för att det verkligen INTE blir mer snö nu!!!

                                                      Ha en mysig kväll:)
Det ska jag:)
                                
Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Å va ambitös du är vännen.. Blir avis på din energi.. Kramar

2010-02-21 @ 22:11:03
Postat av: Mli

Hehe ja men det måste ju göras:)Så det är bara att tvinga sej själv och belöningen är ju när det väl är klart och då känns det riktigt bra:)

Kraam:)

2010-02-23 @ 19:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: