>

Imorn gäller det:)

Ja,, ska till jobbcenter imorn:)
Hoppas att det ger mej nått,, att det är ett steg närmare en sysselsättning:)

Jag och micke har stor städat hela lghten idag och tvättat en massa tvätt..
Går på rutin nu att städa varje söndag:)
Är så himla gött när det är gjort,, och allt känns fräscht:)


Använder detta shampoot + balsamet nu,, och jag ÄLSKAR det!!
 
Det är helt suveränt bra,, och inte alls så dyrt + att flaskorna är så stroa och räcker ett bra tag:)
Rekomenderar det STARKT:) :) :)


Ska mysa ner mej framför tvn en stund nu med micke och en stor påse godis:P


Ha en fin mysig kväll/natt:)
det ska jag:)

Mli♥
 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: