>

Kärlekens dag:)

Ja idag är det ju alla hjärtans dag:)

Har inte gjort nått speciellt ,, bara varit hemma med min älskling och myst:)
Var på en promenad också,, vilket UNDERBART väder det har varit!! Sol och faktiskt ganska varmt:)
Behövdes inga vantar och inget på huvet heller:) underbart!! Vill ha sommar:)


Fick av älskling:) Jätte söt:)
Just det nu kan jag säga vad jag köppte till sötnos också:) Kärlekscheckar:) En av checkarna är frukost på sängen och en annan är helkroppsmassage och ja lite sånt:)


Blev semlor idag också,, gjorde ju flera bullar igår,, så man bara kan ta ur frysen och tina upp och slänga ihop när man är sugen, fast framför allt är det ju till semledagen :D


Gjorde wook till middag idag, gör gött blev det:P

kyckling
broccoli
blomkål
morot
bambuskott
caschewnötter(stavningen?)
Och en wook sås med ingefära,citrongräs och soya:)
Nudlar till:)

Ha en mysig kväll!

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: