>

Utförsäljning!

Köpte en ny tröja idag:)
Dom har utförsäljning på allt på esprit (mitt i city kstad), fanns några fina tröjor och linnen:)
Var jätte billigt också!!

edc by ESPRIT,, betala 99 kr:) har kostat 349 kr från början,, så det var ett kap,, ett bra kap:)

Annars har väll min dag sett ut som dom brukar:)
Klev upp halv sju imorse,, åkte till jobbcenter, var där tills ett, gick och kolla affärer en snabbis och köpte nya tröjan,, sen stressa iväg till Hagahallen och hämtade ut mitt paket från Gymgrossisten(proteinpulver) och sen stressa iväg till gymmet och körde ett kondis pass och efter det en snabbis i affären och äntligen bussen hem:)
Fast här hemma börjar ju nästa del(diska laga mat osv)

Ska laga hemmagjord pizza:P
Sitter och väntar på att degen ska jäsa klart, och få börja skiva lök, champinjoner, steka köttfärs m.m:)
Är svin hungrig:P

Nej nu kallar mina plikter:)

Ha en mysig kväll i snöyran:)
Det ska jag se till att ge mej själv:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: