>

Varit lite slarvig

ja,, slarvat med bloggandet lite,, blev ingen blogg igår..
Orkade faltiskt inte,, var sjukt trött igår, hela dagen:S

Var på ams igår också,, blev inte mkt klokare för det,, men fick lite uppgifter jag skulle göra tills nästa gåång jag ska dit,, ska gå på nån utbildningsmässa,, göra ett intresse-test och ta reda på namnet på min psykolog för att få fram papper på att det har skickats en remiss angående ADHD utredning..


Fan vad det snöar ute,, det bara vräker ner, har gjort det sen igår kväll,,över en decimeter har det lätt komme... Verkar ju som det aldrig slutar ju.. Ny istid på g eller??



¨Taget på baksidan, inte mkt kvar av våran altan:S


Nej nu måste jag ta mej i kragen och hoppa in i duschen,, ska åka in till kstad och träna..
Är inte så där överdrivet sugen på att dra ut i snöyran,, men lusten att träna är större:)

Ha en bra dag:)
det ska jag:)

mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: