>

Bättre sent än aldrig!

Ja visst är det:)
tänkte gå in tidigare och blogga men så börja jag greja med en massa annat och så glömde jag bort det sen..

Kollade på film nyss,,Transformers 1 helt okej,, ska kolla på 2an imorn..

Dagen har varit bra,, har gjort en massa köttbullar,, bättre att ha en massa frysta hemmalagade än att ha äckliga färdig köpta..

blev ca 70 st,, gör goa såklart!!!


Spelade lite super mario förut med,, börjar bli ganska svårt,, fast vi har ju komme till värld 7:)

hehe fin bild:D


Ja,, det var väll min dag i kortadrag,, har ju duschat och diskat och tagit bort alla julsaker och sånt också,,men orkar inte skriva så mkt mer,, ska sova för den delen med:)
Nån börjar ju åtta imorn,, och det är inte jag;)


Ha en fin natt!
Det ska jag!

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: