>

En slitsam dag

Ja, har ju varit i lghtn och städat.
Är lite små sliten faktiskt:)

Men hann ju inte städa allt, så det får bli lördag där också...
Har hela köket kvar(de jobbigaste) så klart.
Men min SNÄLLA mamma har varit och hjälpt mej idag,, som tur är annars hade det varit ännu mera kvar.
Det tar längre tid än vad man tror att det ska göra.
Har aldrig varit med om en lghtn som blir så himla dammig:S

Imorse när jag satt och åt frukost i vardagsrummet, så bara hörde jag en smäll, typ som att nån kasta en snöboll på fönster-rutan, men tyckte det var konstigt att nån skulle göra det på baksidan isfl:S så kollade ut och då låg det en stor skata helt kraschad i snön med huvudet neråt och vingarna var det enda som stack upp. fick panik så ringde till micke och fråga vad jag skulle göra med den(tyckte ju gör synd om den) men han var inte till så mkt hjälp,, men tog iaf och drog upp skatan ur snön och han bara tittade på mej som jag vore dum i huvet, såg gör roligt ut.. men trodde att den skulle dö, för den bara låg där och titta och småryckte i säkert en halvtimme iaf, sen öppna jag altandörren igen och då flög han iväg:)

                                     Groggy


Annars har jag inte hunnit gjort så himla mkt mer idag,, städningen var ju det som stod på tapeten.
Imorn ska jag träna det ser jag verkligen fram emot,, funderar på om jag ska åka in tisdag och torsdag och träna med,, fast bara köra kondition då:)

Ska till nån jäkla jobbtorg på nåytt info möte 1/2 ... och 2/2 ska jag äntligen till ams!
Hoppas att jag får komma igång med nått väldigt snart,, men det tror jag väll det vill ju dom med att jag ska så det blir nog inom snar framtid..


Nej nu ska jag ta en cigg sen ska jag kolla på tv tror jag:)
FAN missa nästan hela, halv åtta hos mej ju!! Jävla dator!!

Ha en fin, mysig kväll:)
det ska jag:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: