>

Ett gott & enkelt recept,rekomenderar:)

Ja testade en ny maträtt idag, iden fick jag/vi när vi var och handlade på willys i förra veckan:)
Det är jätte gott och super enkelt:)

Detta behövs:Jag gjorde till 2 pers och använde 2 fileér

Kycklingfileer, hur mkt beror på hur många somn ska käka:)
                                               +


Dela kycklingen i bitar
Bryn den i stekpannan ordentligt
Tillsätt hela krypppåsen
Tillsätt grädde ell dyl.
Låt puttra till önskad konsisstens

Serveras med ris:)

Hur enkelt som helst och verkligen super gott:)


Tänkte bara göra en snabb blogg så tänker tacka för mej för idag nu:)

Ha en mysig kväll/natt:)
det ska jag:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: