>

Fransk manikyr

Ja,, har gjort fransk manikyr på mej själv.. Ångrar nästan att jag gjorde det, för nu kan jag inte göra nått, sitter här som ett fån med händerna upp i luften.. Min riktiga top coat hade nästan torkat ihop så kunde ine använda den och den torkar ju på några sec efter man haft på den, men ja som sagt fick ta nån annan skit ist så nu torkar det ju aldrig:S Hoppas att jag inte hinner förstöra det innan det torkat iaf..


Annars så har dagen varit bra,, var verkligen välbehövligt att träna idag,, hade verkligen överskotts energi innan, känns mkt bättre nu:)

Sen så har jag inte gjort så himla mkt mer,, diskat tvättat ännu mera och ja hängt en massa tvätt.

Och ja suttit framför datorn och en sväng framför tv har också hunnits med..

Jag och micke började kolla på Sommaren med Göran igår. Ska se klart den sen, så meddelar imorn om den är nått att ha,, tycker inte det hittills men ja den kanske blir bättre:)

Blir en sväng till säffle imorn,, men tror jag ska messa mamma och säga att vi ska ta städningen på torsdag istället:)

Ska ägna tid åt min fina kärlek nu:)

Ha en mysig kväll/natt :)
det ska jag:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: