>

Göd möra göd möra, va ska du idag göra?

Hm ja vitsig som få:P

Ska snart ställa mej och diska tänkte jag... Hinner ju icke göra det sen..
Jag och mys snos gos älskling ska in till kstad och spela lite biljard och ta en öl ikväll:)
ska bli kul:)

Har inte spelat biljard på många år, hehe så det kommer nog gå kanon bra:D
Ska bli gött att få göra sej iordning så där lite extra så man känner sej fin:)

Kommer säkert nått kort senare eller imorn:)
måste köpa nya batterier till digitalkameran! helst uppladdningsbara för den bokstavligt talat äter batterier!

Att det ska vara så himla svårt att komma ifrån datorn när man väll satt sej framför den:S
Har suttit här i några timmar nu,, börjar bli tröttsamt och ändå så stänger jag inte ner den utan bara fortsätter:S

Tittade lite i klädkataloger igår,, jobbigt som vanligt:S
Men måste ju ha en ny bikini, så det ska jag iaf köpa snart, om jag hittar nån snygg vill säga..
Vill ju ha en bikini som man känner sej snygg i , och om man känner sej bekväm i:)
Som tur är så är det ju ett tag kvar:)



 
            



Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: