>

Hänt idag!

Ja,, vad har hänt idag??
Nej inte så värst mkt faktiskt,,ännu en lugn och behaglig lördag i mitt lilla liv:)

Har spelat lite wii,, super mario bros, så klart! Är på world 8 nu,, sissta världen,, fast det har gått fort att spela igenom det,, vi har ju inyte spelat överdrivet mkt heller. nån halvtimme här och där:)
Måste köpa nått nytt spel snart:)

Vill verkligen ha detta!!!!


Jaja så är det,, nångång kanske nästa gång blkir det detta spelet:D


Annars har jag inte gjort så mt mer idag.
Var på promenad förut,, alltid skönt att röra på sej och få lite frisk luft:)

Mitt bästa köp 2009 är helt klart mina vantar!! Skulle inte klara mej utan dom nu:)

Hehe dom har snart gjort sitt tror jag,, men dom är så sköna att ha på sej:) Vintern ut får dom iaf:)

Och mina tofflor skulle jag inte heller klara mej utan!!

Finaste tofflorna ever:D Älskar dom här tofflorna,, gör sköna och bra är dom!

Tror micke ska börja med maten snart:P Kött och potatis med sås står på menyn idag:P
GÖTT!!! Ännu goare när micke gör det också:P Han är King of meet:P:P Hehe

Tittar på The Hills nu,, fan vad jag hatar Spencer(Heidis pojkvän),, den äckligaste fulaste jävla as människa som finns,, jag fattar inte vad heidi ser i han alltså,, usch skulle inte stå ut en sekund med en sån jubelidiot som han är! USCH!!!

Jaja så är det,, idioter finns det gott om!


blir film och mys sen! gött!

Ha en fin kväll:)
det ska jag ha:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (7)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Samma lika tofflor som mej :)



Vart på kalas i hemvärnsgården och där hade dom massa "barnspel", jakten på diamanten (om det nu var de det hette) och labyrint spel. Då tänkte jag på dej och oss när vi var små :)

2010-01-09 @ 20:45:19
URL: http://mesandra.blogg,se
Postat av: Mli

Hejsan!

Ja, pappa berättade att Inga skulle ha kalas:)Mm vi haft mkt kul:) umgicks ju jämt när vi va mindre:)

Många bra minnen:)

Kraam<3

2010-01-10 @ 20:15:07
URL: : http://mesandra.blogg,se
Postat av: Sandra

Nu har jag kommit på att du svarar i din egen blogg, inte upptäckt det förrens nu :)



Ja vi har många fina barndomsminnen, har nog inte många som inte du är med i ens. =)

Kram

2010-01-11 @ 18:33:12
URL: http://mesandra.blogg,se
Postat av: Mli

Jasså har det inte komme i din blogg?? Jag har skrivit i din adress när jag har svarat:S knäppt då:)

Ja precis, samma här:)



Kraam

2010-01-12 @ 17:01:57
URL: : http://mesandra.blogg,se
Postat av: Sandra

Haha söt! Du måste gå in på min blogg för att svara, du svarar i din egen med min adress i där din ska stå :)

2010-01-12 @ 20:05:32
URL: http://mesandra.blogg,se
Postat av: Mli

Haha jaha jag trodde det bara var att byta adress där jag så kom det fram i din:D haha det hade ju jag tyckt vart jätte smidigt:P Haha jaja så det kan bli:) då får jag börja öva mej på att svara så istället:D

Kraam

2010-01-13 @ 10:42:59
Postat av: Sandra

Haha ja de får du göra, jätte drygt och sitta och leta upp svaren. Mkt bättre om jag ser dom på min :) så nu får du lära dej :)

2010-01-13 @ 16:15:49
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: