>

idag har det inte varit kul alls

Nej den här dagen har inte varit kul alls,, står fan inte ut längre!
Har haft hjärtklappning,, små illamåeénde ont i magen + svanskotan.. Kan knappt äta, har mest låge hela dagen..och ändå inget toabesök än... Inge kul alls...
Skulle ha ringt läkaren förut,, men ja så blev det inte så ändå..

Var på möte med frivården förut iaf,, gick väll bra, men ska bli töligt att byta handledare.

ja,, vet inte har inte så himla mkt att skirva om,, min dag har ju inte varit så händelse rik precis..


Men åh,, min dator fucka sej så nästan hela inlägget blev borta! störande... orkar inte akriva allt igen..


Men iaf såg Avatar här om kvällen.. Jättebra film! Se den om ni inte redan gjort det:;)



Ska mysa med sötnos nu..

Ha en fin kväll..
Det ska jag försöka ha..

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter inte ett dugg kul! Känns som mina egna magproblem är lindriga helt plötdligt :) Nja, inte helt bra men inte varje dag längre som det var ett tag..

2010-01-21 @ 21:57:39
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: