>

Inte skrivit på nån dag,, men nu gör jag det..

Ne har inte varit inne och skreve på nån dag,,, har inte riktigt haft tid..

Men tänkte slänga in några rader nu iaf:O)

Nyårsafton var trevlig,, med god mat: 3 rätters: skagen toast,, marrinerad flädkfilé med potatisgrattäng,, marängschwiss(stavningen??)...
Och en massa raketer blev det också:) nån öl slank väll ner och skåla i champange:)

Annars vet´jag inte om vi har gjort så mkt mer,, jo har ju varit ute och gått promenad,, spelat super mario bros på wii:) Rätt kul,, men tyckte det var svårt:)

Idag har vi varit i Årjäng och handlat,, grejer till tacos.. så vi käkade det för nån timme sen,, är fortfarande proppmätt!!!

Har hunnit malt några filmer också,, just det ost och kex bricka har det hunnits med också:)

kommer nog in imorn och skriver mera:)
Ska vara lite social nu:)

Ha en fin kväll,,, det ska jag ha:P

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: