>

kan inte det här sluta?

Ja kan inte magen börja fungera som den ska,, skakar i hela kroppen, ont i magen, mår små illa..
Är så trött på detta!!!

Har suttit och kollat runt på tradera en sväng,, hitta inte nått speciellt,, jo ett par höga stövlar som var ganska snygga tror dom kosta 400 eller nått sånt:)


Ska in till K-stad vid två. Ska byta adress och träna:)

Ska nog lägga mej och vila en liten stund i soffan nu innan jag måste göra mej iordning och åka:)
Som sagt mår inte helt hundra,, ska ringa till läkarn igen, tror inte att det händer så mnkt mer för det men ja måste försöka iaf, för jag står  inte ut som det är nu och har varit i ca 3 månader.....

Bilden passar verkligen min mage!

Ha en bra dag:)
Det hoppas jag att jag får:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jobbigt med ont i magen, hade det i ungefär ett halvår varje dag men hittade inget fel. Stress&luft föreslog dom på vårdcentralen men sen gav det sej och var lugnt i ett par månander innan det började igen :(

2010-01-20 @ 12:19:45
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: