>

Nu är jag helt slut efter en ihärdig dag.

Ja verkligen är jätte trött,, orkar egentligen inte sitta här heller,, men ja så bara MÅSTE jag skriva ett blogg inlägg ändå..

Dagen har varit bra.
Var inne och tränade förut, det är alltid lika gött:)
Sen blev det en sväng på willys och handla lite helj mys:P
Så fort hem och lämna det och ta nästa buss till säffle och mötte upp pappa där,
bara en massa bära och slita med kartonger säng och ja div möbler..

Ser ut som ett bomb nedslag här hemma nu!! Grejer överallt,, jag blir gör stressad av det! USCH!

Så här ser vårat tv-rum ut just nu, gör mysigt eller hur!?

Ska bli skönt att få ordning på stället imorn..

Nu checkar jag ut för idag:)

Ha en bra kväll/natt:)
Det ska jag:)


Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det finns det säkert :)



Joså allt bra, men är väldigt fullt upp! Jobbar mer än heltid just nu och samtidigt renoverar vi ett helt hus..pust.. Har köpt i Annlund :)



Hur är det själv då med allt? Flyttat,vart?

2010-01-23 @ 08:16:16
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: