>

Livrädd väll!!



Mmm sitter här ensam och avnjuter mitt morgon kaffe.
Har blixtrat hela natten,, fast på väldigt långt håll för hörde bara ett muller men tusen blixtar:)
Men tyckte nyss att jag hörde ett muller och de börjar spöregna ute:/
Är verkligen totalt livrädd sen det åska här sist,, får ont i magen.
Och vill verkligen inte vara själv,, fast Levina är ju här också men jag måste ju inte vara livrädd så hon inte blir rädd,, hmm ja hoppas hoppas hoppas att det INTE blir nått åskväder!!
USCH!! Ge mig en bil iaf! Så kan jag iaf gå ut och sitta i den även om jag inte kan köra den!


Vad tycker ni om åska?


Ska snart väcka Levina,, fixa lite frulle till oss och sen kolla så att allt är packat och inget glömt,
för hon ska åka hem idag.
Tar bussen här ifrån vid tio och sen måste vi vänta ända till 12.10 på bussen till Västerås.
Men får väll hitta på nått,, lite tråkigt att vädret är som de är men men man kan inte få allt.
Micke kommer iaf och möter oss vid tolv:)


Hoppas alla får en fin och åskfri dag:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ah får se om det den tjänsten är ledig då, just u nuläget måste det vara nån riktigt sur jävel som sitter där.



Åska ja, inte kul! Ända fram tills förra sommaren tyckte jag det var jätte mysigt men så vart det världens oväder i Nysse och det slog ner i huset där vi bodde. Efter den gången vart jag livrädd istället. Usch.. Men dessvärre behövs ju åskan ibland :S



2010-07-13 @ 18:16:33
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja dom är ju det, hmm svårt val!! Får se när man har sett dom irl.

Jo samma här, fast sist gång var det så illa så vi inte våga springa till bilen!!!Sprang in til grannarna i stället efter det hade slagit ner och dom fick springa in till och kolla så det inte brann. Annars är en bil bra att ha, tryggare.. Annars sitter jag faktiskt hellre ute på altan/uteplats under tak än att sitta inne. :)

2010-07-14 @ 08:55:25
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: