>

Life is good:)



Yes it is:)
Lördag,, sköna lördag idag:)
Ska inte göra nått speciellt alls idag,, men dock ändå är det skönt med lördag och helj:)

Förkylningen har mig i sitt grepp:/
Usch känner mej ganska äcklig,, snorar och hostar:(
Men men det går väll över så småningom:)


Packade och grejade lite till här hemma igår..
Blir nog lite idag med..
Gillar att ha lite framförhållning och att slippa stressa.
Gjorde lika samma när jag flyttade sist,, började packa typ 1 månda innan.
Gick ganska så smidigt att flytta då, när alla "småsaker"och"prylar" redan var flyttade,
och det bara var alla möbler kvar:)
Men skulle underlätta ganska mkt om vi kunde få nyckeln snart,, men tror nog att vi får det:)
Eller ja, jag hoppas verkligen att vi får den snart:)
Gud vad jag thatar om denna lghtn då:D

Käkade frukost för ett tag sen,,nya frukostfavvon är Am.pancakes:P
Det är super gott verkligen:P

Skulle ha haft lite färska bär på också,, så hade det varit helt underbart gott:P


Fick en ny t-shirt av micke igår,, tyckter om den jätte mkt:)


Gud jag ser så STOR ut över ryggen!!
Ser ut som värsta brottar-ryggen:S
Jaja jag tränar iaf 4-5ggr/veckan...



Ska nog ta en promenad nu eller snart iaf:)


Ha en fin dag:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: