>

Minns ni den här:)




Var och handlade på Willys igår:)
Och när jag var påväg till mejerivarorna så fick jag syn på den här



Älskade den här när jag var mindre:)
Så jag köpte en,, och den är fortfarande lika god:P
Iskall och med Jordgubbsmak ska det vara, den är godast:)
*Mumma*


Inge fint väder idag:/ Men då får man ta chansen att använda de kläder
som det annars är för varmt för:)
Alltid finns det nått possitiv med negativa saker:)


Skönt med helj nu:) 
Kul att umgås med micke lite:)
Blir ju inte så mkt "kvalitetstid" på vardagarna när man är trött och ja har 
flängt runt halva dagen:)

Micke mamma ska komma hit på lördag och äta middag:)
Ska bli trevligt,, fast lghtn ser ut som bara den.
Står flyttkartonger över högt och lågt:/
Men men det är nog lugnt ändå,, fast man vill ju att det ska vara städat 
och i ordning:s 


Men jag hatar när jag råkar komma åt "snabbknappen" till kursiverad stil.
Det går inte att få bort det :S
Åh blir så störd!
Jaja hoppas att ni ser texten ändå,, har ingen lust att skriva om hela inlägget:/
Men jag fattar inte att det inte går att få bort det:S
Vad är problemet liksom??
Även fast jag klickar av det så är det fortfarande kvar:/ bajs...


Jaja,, Ha en fin dag och en trevlig helj alla:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Dom är grymt goda, men fanns inte typ vanilj och banan också när var små? Eller har jag drömt det kanske? Hursomhelst jätte goda och det brukar följa med en eller flera varje storhandling :)

2010-06-18 @ 14:49:59
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: