>

Äntligen helj:)


Ja det är såå himla skönt att det är helj!
Är gött sliten efter denna veckan,, en hel vecka på dagis med massa barn som skriker,gråter , bråkar och busar runt:)
Det blir slitsamt vill jag lova!!


Provade Marabous nya limited edition med polka igår:)
Den var god:) Faktiskt:)
Trodde den bara skulle va som typ mintkrokant, men ja inte så himla stor skillnad
Men den var god iaf:)



Kul att dom gör lite nya roliga choklader:)
Hoppas det kommer fler:)

Såg förresten att Kexchoklad också gör en limited edition med hallon.
Hmm lite skeptisk är jag nog..


Ska på middag imorn hos Mickes mamma,, ska bli gott:P

Sen på eftermiddagen kommer min kära mor + familj och hälsar på en sväng:)
Var ett tag sen jag träffade dom, så det ska bli trevligt:)



Var på H&M en sväng igår:)
Dom hade fått in en massa roliga vår-sommar saker:)

Ska dit en sväng imorn och inskaffa mej en ögonskugga, bikiniöverdel och en tröja:)
Sen ska jag försöka hitta ett par typ ballerinaskor eller liknande:)
Dags att börja "vårklä" sig:)
SÅ SKÖNT:)
Bara värmen vill komma någon gång!


Ha en fin dag alla!
Det ska jag se till att ha:)


Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: