>

Nu börjar det allt bli



Börjar bli tråkigt att inte ha nått att göra,, har bara gått hemma typ en vecka.
Men fan vad tråkigt det är!!!
Känns inte som dagarna blir så bra även om jag åker in till stan och tränar och ja gör ärenden på stan osv.
Blir inte lika trött på kvällarna heller :s
Nej det är bara nackdelar med att gå hemma:/


Men ska allt försöka få tag i en praktik nu så snart så möjligt..
Så jag kan få komma igång och börja räkna tid:)


Heljen har varit fin:)

Grillade och drack några öl här hemma i fredags.
Var trevligt:)
Min övervakning gick ut nu 27/5 också:)
SKÖNT,, nu är jag fri;)
Och ska fortsätta vara det också:)

På lördagen var det bara tvn som gällde, tog säkert nån promenad också..
Just det ja det åska som faan här då ju,, var så himla läskigt....
Skulle vilja ha en bil, bara så jag kan, ,om jag vill,, gå ut och sätta mej i den:P
Det blixtra och small på samma gång och tjöt, typ som att ah jag vet inte, men livrädd blev jag iaf..
Mullrade så det skallrade i rutorna,, var göör läskigt faktsikt..


Igår,, söndags, var jag,, micke och hans son på kalas hos mickes mor som har fyllt år ganska nyligen.
Var trevligt,, fick potatisgrattäng och fläskfilé.
Massa olika sallad och olika melon,, var jätte gott:)
Och kladdkaka med grädde och färska bär,,(blåbär&jordgubbar), det var verkligen kanon gott att ha det till,, hade aldrig prova det,, men mumms det var gott:P


Ska nog käka frukost nu,, om jag kommer på vad jag vill äta :S
Är inget som känns mer lockande än det andra..
Men det blir väll en smörgås och oboy,, like alltid;)


Ha en bra dag mina vänner och alla ni andra:)
det ska jag,, underbart solen lyser, chansen till en fin dag är stor:)

Mli♥ 

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: