>

Yes,, lite,,ganska nöjd:)


Äntligen helj:) Ska bli såå skönt:)
Synd bara att det inte är lika fint och varmt  ute osm det har varit i veckan,, 25° och sol:)
Det är inte helt fel,, har fått ett smakprov av sommaren:)
Och vill bara ha mer:) Så gött att kunna gå i t-shirt eller klänning och ballerina:)


Var sista dagen på kursen idag:/
Lite tråkigt,, hade gärna gjort några vecko till:)
Känns lite sådär att inte veta vad som händer framöver!
Vill verkligen inte gå hemma,, nån vecka gör väll inget men inte flera månader.
Ska iaf på möte på tisdag så då blir det säkert nått nytt att göra:)

Fick bra betyg på kursen iaf:)
Läste fyra kurser:

Försäljning & Service- VG
Personlig försäljning- G
Praktisk marknadsföring A- VG
Kommunikation- VG


Ganska nöjd med mig själv:)


Sitter och väntar på att älskling ska komma hem:)
Börja laga mat,, är svin hungrig!!!
Kurrar i magen!!
Köttfärs wraps blir det:P GÖTT:P


Taget förra heljen i stugan:)

Körde på ett rådjur på vägen hem,, det var inge kul!!!
Tyckte så himla synd om den när den låg där och sprattla,
Och det tog en evighet tills markägaren kom för att skjuta den.
Men när han kom så hade den redan dött,, stackarn plågades i säkert 20 min innan.
USCH hemskt!!!


Sötnos nere vid sjön:) Fint:)


Ha en fin helj alla:)
Det ska jag se till att ha:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: