>

Första idag!! ♥:)♥ :)♥ :)



Inte bloggat så mkt nu i några dagar,, har inte riktigt funnits tid till det.
Har varit lite upp och ner här hemma med,,, får se vad som sker.....
Men det blir nog bra i slutändan:)

Dom säger att det ska snöa idag ju,, men ingen snö än,, tycker nog det skulle varit lite mysigt om det kom lite:)
Såg på FB att det snöar hos flera av mina vänner som bor i andra delar av vårt avlånga land;)

Ska iaf få se och höra bebisen för första gången idag:) Ska bli så spännande! Håller alla tummar och tår för att allt är som det ska,, att den växer/utvecklas som den ska,, inga bråck,, att den ser frisk och välmående ut, osv.

Just det ja,, blödde inget mer då sist,, men däremot så tror jag att jag åkt på urinvägsinfektion:/
Usch gillar inte,, men var och lämnade prov igår och ska ringa imorn och höra vad det visade..
Då blir de penicillin kur isfl:/ Och det mig inte gilla heller..

Egentligen är det lite tidigt för ultraljud,, är i vecka 16 nu. Men kanske det blir fler ultraljud pga. medicinerna som jag äter,, mej vet inte.. Ska bli skönt att få se att det faktiskt finns en liten krabat där inne:) 
Är i nått mellan läge just nu där jag inte mår särskillt illa,, brösten gör mindre ont och magen är knapppt märkbart större, är ganska pigg, så det känns nästan som om jag inte skulle vara gravid..


Nej nu ska jag nog fixa till mig och åka in till stan om en stund:) Fast det är så kallt och blåsigt ute så drar mig lite för att gå ut,,men som tur är så har jag min underbart varma goose jacka;) Den har fått åkt fram nu,, var faktiskt 8 minus här igår, lite varmare idag men blåser istället..

                                          Ha en fin dag alla:)
                   
                                                     Mli♥

 

 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: marie

hur var det att se den bebisen idag då?

måste vara en otrolig upplevelse.

2010-11-09 @ 21:24:58
URL: http://imfreetobeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: