>

OJ;)



Såg nyss att det hade varit över 80 st inne och läst min blogg här om dagen:) Nice;)

Har som vanligt varit lite slarvig med att skriva,, brukar vara jätte duktig en period för att sen vara slarvig ett tag och inte skriva så mkt,, men sen bli bra igen;)


Börjar få en liten mage nu:) Både känner och ser det själv:)

Enligt det pappret som jag fick efter ultraljudet så måste jag vara i v.17 + 3 dagar nu:S Tror jag iaf.. Krångligt att hålla ordning på,, ska bli skönt att få ett mer exakt datum och hur långt gånget det är efter nästa ultraljud:)
Men iaf ganska lustigt,, än så länge är ankomstdagen beräknat på min sista mens första dag och då är datumet 20/4-11, vilket är min födelsedag;)
Men antagligen så kommer det att ändras efter vi varit på rutin ultraljudet:)
Men tycte det var lite kul iaf:)


Har spenderat heljen hemma hos min kära mor,, träffat syskonen och bara tagit det lungt:)
Varit en helt okej helg:)
Bär väll hemmåt idag antagligen:)

Hoppas alla får en fin söndag:)


Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: marie

jag har oxå haft en bra helg, lite kort bara eftersom jag jobbade igår.

2010-11-14 @ 19:13:09
URL: http://imfreetobeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: