>

Regn och rusk.



Ja det är regning och blåser ute,, inte så lockande att gå ut precis,, men måste nog kanske göra det ändå..eller?..


Skulle behöva gå förbi ams igen,, måste verkligen hända nått snart...
Har gått 1 månad nu sen jag var där första gången och frågade efter min handledare och har säkert varit där 3-4 ggr och frågat efter henne igen men har inte hört nått från henne än..
Tycker det är jävligt dåligt...
Måste ju ha tag i henne om jag ska få någon sysselsättning eftersom jag inte tillhör nått skitprojekt som jobbtorg, längre..
 
Kan inte någon snäll själ skänka mig lite pengar till nya möbler!?
Är jätte sugen på en ny soffa och en ny säng.
Vill ha en stor soffa som man kan mysa i med stora fluffiga kuddar goa filtar och mkt plats:) Och en fin dubbelsäng skulle inte heller sitta fel:)


Lite dumt att blogga så här på förmiddagen känner jag,, för nu har jag inget mer att skriva om precis som föregående dagar,, kanske ska börja skriva senare på dagen istället:)
Ähh vilket stooort problem;)


Ha en fin dag alla:)

Mli♥



Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh spännande! Då kommer ni ju att få exakt datum då så och se axekt vilken vecka :)

2010-11-02 @ 16:54:38
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: