>

Sovmorgon:)


Yes:) Jobbar eftermiddag hela veckan, börjar 12.30-16.30:)
Myser(bara älskling som saknas) med god frukost och lite nyfiket omkring tittande på FB;)
Tvn står också på så klart, även fast jag inte tittar på den:)

Måste börja leta ny lght:/ Är ganskaså trött på att flytta men vill verkligen bo i K-stad.
Är lite handikappande att bo här ute när ingen av oss har körkort:/
Man måste passa busstider hela tiden, och ska man handla mat så måste man släpa med sig det på bussen.
Nej tack vill in till stan nu:)
Men reggade mig på KBAB typ i maj eller kanske i mars eller nått sånt och var inne där ganska aktivt, sen när vi fick avslag på en lägenhet där och tog våran nuvarande lght, så strunta jag i att gå in där på jätte länge så nu är alla mina insamlade poäng borta.
Får börja om från början,, så har väll 35p nu:/ Ångrar verkligen att jag inte gick in där på så länge.
Hade säkert haft över tusen poäng:/
Är visserligen bunden till detta hyreskontraktet tills sista december så hinner väll skarpa ihop några poäng,, men hade haft så mkt mer annars och det stör mig!!

Provade nån ny app på FB, Sketch your Photos- Blir jätte fina skissade bilder, fotona väljer du bland dina egna foton:)
App på FB, man väljer bland sina egna foton och så skissas dom med hjälp av denna app:) Jätte fint:)

Jag tyckte det var en kul app:) Fanns olika skisser att välja mellan också:) Prova denna app:)


Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa till mej och åka till jobbet:)

Ha en fin dag alla:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: