>

This is why...

Hejsan alla!
Var jätte länge sen jag skrev i bloggen och får ju faktiskt skylla mig själv att läsarantalet sjunker och inte går uppåt:/
Har inte haft tid och när jag haft det så har jag varit så himla överdrivet trött..
Har varit hemma från jobbet en hel del de sista 2 veckorna,, har bara varit helt slut, sove jätte mkt..
Men har gått hela denna veckan hittills och ska verkligen försöka göra mån-fre, eller jag ska inte bara försöka utan jag ska göra HELA veckan:)

Vad hhar jag gjort sen jag skrev sist då tro!?!?
Levina var här förra heljen? tror jag det var eller förr förra:)
Jo just det ja,, har ju varit hundvakt också,, kan bara konstatera att om jag ska ha hund så får den helst inte ha någon päls;) 
Hon hårade ner ALLT,, fick typ dammsuga varje dag,, det såg helt förjävligt ut annars:/
Men tyckte ändå det var bra att få "låna" en hund i två veckor och känna på hur det är at ha hund.
Då kan man vara lite mer realistisk innan man bestämmer sig för att skaffa det:)
Good for me, i have learned something;) 

Har faktiskt utökat min garderob lite:)
"Fick" en liten bonus på 1200 kr att handla kläder för, vilket jag faktiskt har fått en jacka och 6st tunikor/klänningar för:)

jacka från H&M
Grå tunika med spets ärmar och rygg beställd på nelly.se
Tunika i gammelrosa beställd från nelly.se
svart stickad
Svart och grå randig tunika från H&M
Svart tunika med guld pärlor.
Rosa tunika beställd från nelly.se
 
Jackan och den svart&grå randiga är från H&M, och resten är beställt från www.nelly.se :)
Det från nelly hämtade jag ut i förrgår tror jag och allt passade och blev nöjd med alla:)
Nästa månad blir det skor som ska inhandlas:)

Ska laga mat nu,, korvstroganof med ris:P


Ha en mysig kväll:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: