>

SÅ NÖJD!! :)



Idag är ingen vanlig dag för det är MIN födelsedag,, hurra hurra hurra :D
Hehe fyller hela 23 år gammal/ung idag :)

Vaknade samtidigt med Micke imorse,, fick present av han innan han gick till jobbet:)
En till då, för jag var ju och klippte och färga mitt hår igår, och det fick jag ju i present av söttaste M :)
Och jag är SÅ NÖJD!! Både klippningen och färgen blev helt kanonbra!!
Hon som klippte mig är min frisör nu! Haha ne men tänkter absolut fortsätta gå till henne för hon förstod precis hur jag ville ha det och resultatet motsvarade mer än mina förväntningar!
Tack Tack Tack för det!!


Den andra presenten jag fick av sötnos var en Christian Audigier lotion som luktar hur gott som helst!!
Den ska användas flitigt i sommar kan jag lova!!
Helt underbar doft!!
Christian Audigier

Fått en massa grattis på telen och sms och så klart på FB med ;)
Ska hoppa in i duschen nu,, greja håret första gången :/ De brukar ju bli så där innan man lärt sig hur man ska göra ;)
Ska bara till MVC och sen hem igen så de gör inte så mkt om det inte blir lika snyggt som igår ;)

Ha en riktigt bra dag kära läsare/vänner :)
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: