>

Yey :D


Det är fredag,, vilket betyder hlej,.

Ska absolut inte göra nått speciellt alls,, kankse byta gardiner i hallen eller ja be M byta gardiner i hallen på sin höjd.

Är trött,, men vad gör det ,, är man gravid så är man,, känner mig annars ganska energisk:)

Yey,, Ullared har blivit fram flyttat till 6/4 istället för 12e :D
Ännu bättre för min del :)
Det är ju redan till veckan,, ska bli så kul att få shoppa massa bebisgrejer :)

Jag har haft sån panik hela tiden att inte det och det är fixat och sånt,, nu är jag i v 35+ och känner mig lugnare och tryggare än någonsin även fast det finns några viktigta saker kvar att fixa :)
Sen har jag ju bestämt att bebis ska komma 1/5 med och det är ju exakt 4 veckor kvar ;) hehe ;)
Önskar jag kunde bestämma det för vill att hon ska komma 1/5 :)


Jaja nog om bebis ;)

Har inte gjort nått speciellt på hela dagen,, var på möte imorse med jobbcoach,, tackar för att jag har en så förståeende coach som inte tjatar att jag måste göra de ena och de andra,, han har nyss fått barn själv och vet hur det kan vara säger han ;)
Efter det mötet var jag förbi basen och hämtade medicin och sen ut till willys och handlade och sen direkt hem igen:)

Ska vila en stund nu tänkte jag,, ensam hemma än så länge,, M kommer hem vid 18.

Ha en trevlig helj kära läsare!!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Anja

Ja du kan alltid hoppas att hon föds prick på beräknad dag (Det gjorde jag iaf o jag e första barnet) hehe

2011-04-01 @ 19:36:03
Postat av: Sandra

Japp det har dom, fanns så himla mkt fina tjej kläder! Mysiga pyjamser, fina bodys&byxor, jätte fin rosa hoodtröja med stjärnor såg jag också. (Wilde fick en sån grön av brorsan men rosa var finast!!) Hehe Wilde har fått en massa från rean där nu. Jag köpte två plagg och igår köpte mamma och brorsan sammanlgat 4 plagg till han. :)



Okej trist, fast rummen är egentligen inte mkt att se men om man ändå är på plats borde man få kolla? Haha hade världens panik jag när vi fick komma in ett undersökningsrum och jag trodde jag skulle få vara där på en stenhård brits innan jag förstod att vi skulle få ett rum i samband med attt vi skrevs in där!!! Ja hoppas du slipper märkvärdiga, är jag glad att jag inte har i min grupp. Orka folk med bugga för 10 tusen och ungar som det aldrig fyndas till ;)

2011-04-02 @ 07:42:14
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: mli

Anja : jasså :)

hehe ja jag hoppas på att hon behagar att komma ut då ;) Vi får väll se hur det blir med det ;)

2011-04-02 @ 17:11:28
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: