>

Det är redan höst.


Min kära mor och syster har precis varit här och fikat och lämnat lite barngrejer bla. Dop-klänningen och vagnen:)

Ska ut och gå en sväng nu med en ganska så förkyld Nova, lite frisk luft skadar inte , snarare tvärt om.
Tycker så synd om henne , min lilla snuttunge men hon har ingen feber,, än iaf.

Sen när vi kommer tillbaks så får det bli dopkortspyssel :)

Helj är det med ,, ska inte hitta på nått speciellt,, måste göra klart alla inbjudningskort så jag kan skicka dom till veckan .

Har nog nästan bestämt mig om iaf hur tårtorna ska se ut, i vilka färger dom ska gå i och dukningen ska gå i sammma färger tänkte jag ..
Men smaker !?!?

Är det nån som har några förslag ?  Går ju att göra fluff på i stort sett alla godisar som är smältbara så det finns ju hur mkt som helst att välja mellan:S hehe
Men är lite sugen på att göra 3 st choklad och 2 st i typ tuttifrutti smak eller nått sånt :)
Vi får se ;)

Ska gå in och beställa lite saker på www.tartpinglan.se när jag får tid.

Förresten fick svar från transportstyrelsen igår och visst får jag ta körtkort men först måste jag fixa läkarintyg om att lever nyktert och visa neg.prover i 4 månader och lite sånt ,, med andra ord inte helt omöjligt,, men kommer ju kosta lite ,, ska kolla upp det iaf :)

Nej nu har jag inte mer tid till detta !!

Ha en mysig eftermiddag och kväll alla :)

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: