>

Dop-planer.


Är i fullgång med att planera vårat dop en har så svårt att bestämma mig för vilka smaker tårtorna ska ha och hur dom ska se ut, och hur ska vi duka och smycka ut och vad ska det vara för mat och ja allt sånt ..
Tårtorna ska jag baka själv hade jag tänkt,, ska nog beställa vit sugerpaste och köpa marsipan i olika färger och smycka tåratan med. 

Håller på och kikar på www.tartpinglan.se på olika fat, "stämplar", formar och vad jag nu kan behöva till mina tårtor. Blir nog en beställning där ifrån :)

Detta är fixat :
♦ Kyrka
♦ Lokal
♦ Dop-klänning
♦ Dop-inbjudninskort


Allt detta kvar att fixa :
♦ Tårtor, hur dom ska se ut och handla tillbehören
♦ Dukning, tema?
♦ Fotografering
♦ Träffa prästen och bestämma psalmer och allt.
♦ Maten, vad vi ska bjuda på .
♦ Köpa dekoration dukar, fina servetter, m.m
♦ Kläder till Nova att ha efter dopet

Är säkert ännu fler saker som ska fixas men ja det löser sig allt :)
Har lite drygt 1 ½ månad på mig, oss mena jag, att fixa allt :)

Nej nu ska jag käka frukost och sen göra oss iordning för idag blir det stan !
Har bara varit hemma och varit sjuk/förkyld,slappat i flera dagar och igår spöregnade det, börjar bli lite segt!!
Måste få se lite folk och så ska jag allt gå en sväng till H&M,Lindex, kappahl och panduro också ;)

Have a nice day everybody!

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: