>

En smula uttråkad.



Är världens regan oväder ute :(

Börjar bli en aningen uttråkad på att bara sitta hemma ...

Hade tänkt mig en tur in till stan idag och shoppa lite kläder till Nova, som växer som ogräss , men drar inte med henne ut i detta skitvädret.. Mer krångel än nytta ..
Just nu önskar jag verkligen mig ett körkort,, eller privat chaufför ? NåN ? :)

Man får väll försöka göra nån nytta här hemma isället..
Städade gjorde vi igår så det får väll bli tvätten idag då.. himlans kul ;)

Nu vaknade Nova ,, ser att hon ligger och kikar på tvn,, tror hon missa att jag sitter här inne med :)

   Novas dopklänning.
   
                                                                 ♥BUSBEBIS♥
                           

ha en bra dag alla..


Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: