>

Idag blir det.


Förhoppningsvis en bra dag .

Som jag skrev igår så ska vi ju och kolla på lght idag :)
En 4a :D Yey :)

Håller alla tummar och tår för att detta ska gå vägen, vi behöver den verkligen.
Måste få komma här ifrån och denna lght är enda lediga som finns iaf som är så stor.
Det fanns en 3a med men då blir det ju ändå för litet.
Men men vi får se.
Vi ska vara där vid 18 iaf och sen sover vi hos M.s mamma så slipper vi ta bussen hem så sent.
Fick N "sövd" för en stund sen, så nu har jag hunnit satt på en tvätt och packat ned lite ombyten och sånt som vi måste ha med oss.
Är svårt att få nått gjort när hon är vaken.
Klart att det blir nått gjort men inte så mkt och ganska o-effektivt..

Och nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen så jag slipper stressa ^^

Novas nya fina dress (fr. H&M)

Och så här ser den ut på :)


Se ya all to morrow !
Have a nice one !

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh vilka fina kläder, jag älskar "sailor" stilen :) Och världens finaste lilla tjej!



Den stora loppisen på medis är 8 oktober, sen är det en i Långserud den 1 oktober och sen var det på skördefesten nu 3 september. Men den jag absolut rekomenderar är den på medis! :)

2011-08-22 @ 17:22:08
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: