>

IKEA my love .


Har spenderat större delen av dagen på IKEA tillsammans men en till mesta dels sovande Nova:)

Skulle bara köpa mig 2 orkideer och 2 fina krukor till dom men
kan ju lova att kvittot visa ganska mkt mer än det i slutändan ^^

Blev bla detta :

Finaste orkideerna !!
 


Lite mer muffinsformar, en och annan glasburk och nått mer :)

Hade hembesök av våran sköterska från Bvc idag med ,
hon har ju inte hunnit varit här än så då blev det idag :)
Måste säga att vi har en himla tur för hon är verkligen jätte bra !!
Vägde och mätte Nova ,, stumpan är 60 cm lång nu och väger 5800 :)
Börjar bli så stor min gummsa !
Fick smaka på lite vatten förut,, gott tyckte hon :P
Majskrok är sådär .
Ska köpa gröt och prova några dagar nu hade jag tänkt.


Nej nu ska jag joina mina 2 smultron som ligger och nanar i sängen!

God natt folket !!
   

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: