>

Är det sant,, eller !?

Ja hur mkt snö har det inte kommit då!!
USCH!!
Blir till att skotta sig ut idag med :/ Usch mig gillar inte!!
Har verkligen ingen lust att gå ut men måste in till stan..
Handla lite och sen hämta medicin..
Heljen bli lugn iaf..
Eller blir badhuset en sväng imorn tror jag, simma lite och basta också , skulle vilja sola med men vill inte få pigmentfläckar eller nån sån dret så struntar nog i det, om vi tar oss nånstans vill säga :)
Annars kan jag tänka mig att det blir god mat och mera Tv-spel;)
Lagom mys det ;:)
Det är ju alla♥dag på måndag och som vanligt så har jag inte en aning om vad jag ska köpa till min kära sambo..
Skulle vilja köpa något väldigt unikt som verkligen visar hur mkt han betyder för mig..
Men jag vet inte vad, hade man inte varit förlovad hade man ju kunnat gjort det men som sagt det är vi ju redan ;)
Tycker inte det som finns i affärerna lever upp till det jag vill visa för min samo heller..
Vad ska ni ge till era sambo/pojk-flickvän??


Ha en snöig dag kära läsare!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Uhu jag har ont i hjärtat över alla <3-ans dag. Vet verkligen inte vad jag ska hitta på och plånboken ekar skrämmande mycket så finns inte mkt att spela på där heller.



Haha ja visst var hon vacker, ser verkligen ut som vargen i rödluvan!!!!



Nästa helg funkar för mej iallfall, har inga som helst planer så får gärna besök :) Och tills dess borde du vara frisk, iallafall så smittas du nog inte :)

2011-02-11 @ 14:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: