>

Shoppa shoppa shoppa :P


Yes idag ska shoppas :)

Ska springa förbi H&M och köpa mig en ny topp och en ny bh tror jag :)

Senare i eftermiddag kommer ju min kära far och hjälper oss med IKEA-shopping :)
Ska köpa : Spjälsäng, madrass, täcke bebis och ett stort "dubbeltäcke" till oss,, skötbord, påslakan+set till bebis och till oss,, 2 st "förvaringskorgar",, torkställning och några nya muggar :)
Så gott så ;)

Appropå dubbeltäcke så beställde vi sängramen och borden i fredags så det är beställt och betalt :D Yey :D
Tjatat mkt om det nu känner jag, men när man inte har överflöd med pengar så är det inte alltid man kan göra sånna saker utan man får spara ihop och trixa för att kunna göra det..
Och nu har vi äntligen fått ihop till det och kan verkligen "göra om" hela vårat sovrum precis så som vi vill ha det och det känns jätte kul :)

Kankse ska ta lite om heljen med när jag ändå är igång:)
Fast har inte gjort nått speciellt alls,, bara varit hemma:)
Storhandlade på maxi i fredags.
Lördagen spelades det tv-spel,, donkey kong country returns, och vi har faktiskt klarat det 1 gång nu,, fast inte bonusbanorna och guld templet än.
Söndag= städ-dag, vilket tar ganska mkt av dagen,, måste snart göra en riktigt vårstädning annars kommer M få göra den själv för jag blir helt svullen i både fötter och händerna och ont i ryggen och ja lite till :/

Ska käka frulle nu och åka in till stan i tid så jag hinner hem och käka och så innan pappa kommer sen :)

Ha en jätte bra dag !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: