>

Snälla ha lite överseende ;)

Yes ber om lite överseende med min blogg då jag håller på och ändrar om lite..
Lånade bloggmallen från en hemsida och det ska stå med i min bloggmall vart ifrån jag fick den så om någon ser att den inte står med så snälla säg till!
Kopierade av allt rätt av så det ska synas men kunde inte se det i min webbläsare,, men antar att det är för att den inte är uppdaterad, ganska viktigt iaf :S
Igår kom madrasserna till våran dubbelsäng :D Yippie ;)
Ska bli mys att få göra i ordning sovrumet som jag vill ha det :thumbup:
Skulle beställa nya gardiner igår men hade som vanligt problem med min inloggning på Ellos hemsida,, har verkligen haft jätte mkt problem med den sidan!
Har fått ringt till dom och dom har gjort ett konto åt mig och allt möjligt men ändå så lika förbaskat så kunde jag inte logga in där igår igen :S
Jag är kund hos dom redan också för den delen så det borde funka ..
Men men får ringa/maila dom IGEN ..
Måste kolla frisör här i K-stad,, gillar inte att gå till ny frissa :/
Men blir lite omständigt att åka till Säffle bara för att klippa sig lite ..
Ha en bra fortsatt dag kära läsare!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: