>

Varför !?

Ja,, var för är det vinter ute igen för!?
Snöade som bara den här igår kväll :/ Har säkert kommit över 1 dm..
USCH!! Jag vill ju ha våren!!
Var hos Bm igår och lyssnade och mätte :) Lillstrumpan var 28 cm,, 3 cm sen sist och hon följer kurvan jätte fint:)
Skrev ju igr att jag skulle köpa leggins på H&M och som vanligt när jag kommer dit så finns dom inte kvar i min stl!
Så himla störande! Och så är dom så dåliga på att ta fram nya.. Får fråga om dom har några på lagret men det har dom säkert inte heller..
Så var det när jag skulle köpa mig vanliga jeans också,, min stl fanns fan inte..
Letade länge innan jag lyckades hitta ,,, hör och häpna 2 par i min stl.
Men stl 38, 40 , M & L det finns minsann.. Skärpning H&M!
Pimpade mitt badrum lite igår med nytt duschdrapperi och ny matta :)
Vitt och blått är färgerna som ska vara:) Så duschdrapperiet är vitt och mattan är blå:)
Ska köpa några nya handdukar också :)
Have a nice day!!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: