>

1/1-11:)



Gott nytt år alla:)
Hoppas ni haft en trevlig nyårsafton:)

Själv har jag varit hos mamma och firat nyår,, en lugn nyår:)
God middag och en massa raketer:)
2011 blir fortsättningen på ett bra 2010:)

Jag och Micke fick julklpappar när vi kom hit:) Fick jätte fina grejer till bebis:)

Set med matchande spjälskydd,,filt,,örngott,,påslakan och lakan:)
 

Set i 8 delar med bodys och byxor och lite till:)


Varm jätte mysig dress som lillan kan växa i:)


Mitt första år och Mitt första år som mamma/pappa


V. 23 (22+5)




Börjar bli en liten kula;)


Ska snart bege oss hemåt,, blir mysmiddag med oxile sen:P:P GOTT:P

Ha en fin dag alla:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej nu närmar det sej, skulle gärna åka in idag jag :)



Åh det setet har jag med, så söööta kläder! Har även 3 st pyjamas i samma.

2011-01-01 @ 13:48:50
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är den berömda "färdknäppen" det, och det verkar dessvärre inte fungera.. :S



Du går in på Inställningar, sen står det Bloggnamn. ta bort det och sen trycker du på mellan slag några gånger och sparar. :)

2011-01-02 @ 13:06:16
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: