>

Friday,, lovely friday:)



Yes då var det fredag och helj igen då:)
Som jag sagtmånga gånger innan så spelar det egentligen inteså sr roll,, eftersom jag är arbetslös .
Men det är ändå mkt skönare ledighet på heljen,, för då ska man ändå vara ledig :)

Börjra verkligen känna att jag är gravid nu,, allt börjar bli mkt tungare!
De börjar bli jobbigt att lägga sig rätt i sängen och vrida på sig :/
Ta på strumpor och skor börja bli ett moment i sig ;)
Och dags promenaderna gör sig påminda långt in på kvällen genom ont lite här och där:)
en men antar att det får vara så här och det är bara att gilla läget:)

Köpte en jätte mysig baby-fleecefilt igår på åhlens,, kosta 39 kr så kunde inte låta bli:)


Ska fortsätta att fixa lite i andra rummet under heljen,, började ju så fint men sen slutatde jag och nu ser det ut som f*n där inne!!
Ser ut som en soptippeller nått,, somn i kanske ser :S
Men ska plasta in ena sänge och sen få ner den i källaren och sen upp med nya garderoben:)

(är inte stökig av mig,snarare tvärttom, men påbörade liksom och sen "glömde" jag att fortsätta)
Jaja nu ska jag fixa till mig och dra in till stan!

Ha en fiin dag alla!

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: