>

Segt idag!


Idag känns det segt att blogga:S
Kanske för att jag är trött och seg i allmänhet!?

Var lite väl hurtig i måndags,, gick en LÅNG prmenad till mvc i vårsolen,, sen runt i k-stad,, och var iväg till K-hamn,kom inte hem förens vid 9 på kvällen,, och det fick jag verkligen lida för igår!
Var kanontrött igår morse,, fick tvinga mig upp och iväg till lernia,, fick ont när jag gick så det tog mig säkert 20 min att ta mig dit(vanligtis 10 min), väl där och inne på den tråkiga föreläsningen så satt jag nästan och sov mig igenom hela.. Skulle gått förbi f-kassan och sen letat upp hälsokraft,,tror jag det heter,, men orkade inte,, så blev en SNABB haning sen första bästa bussen hem och VILA!

Lite trött idag med känner jag,, har ingen större lust att åka in till stan men måste,, ska på adhd/add-möte och sen möta en vän en snabbis:)

Ha en bra dag kära läsare!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gött och få så billigt! Och ny på det :) Vi betalde ju det dubbla begagnad vi...



Hmm är ju svårt, jag har ju en spybebis som förebild och vi gick upp elva idag och han är inne på sin andra outfit för dagen om man bortser från två pyjamas byten också ;)

Men ni har egen tvättmaskin väl?

Kan iaf rekomendera 4 pyjamaser. Och minst 2 filtar.

Byxor sen behöver man inte lika många som bodys för större åtgång på dem. Jag hade nog 7-8 bodys innan men vi fick köpa fler.



När det gäller storlekar så hade inte jag köpt nåt i 50 utan bara kört på 56 och det är jag v'äldigt glad för eftersom han såpass lång. Men ni kanske får en liten tjej? Vem vet :) Men köp iaf mest 56 och kanske nåt 50?



Okej du får kika på det och säga till när du vet :)

2011-01-19 @ 12:06:48
Postat av: Anonym

Kom förresten på att jag NYFIKEN! Namn?? Har du/ni något namn? Ni vet ju vad det är så :)

2011-01-19 @ 12:30:53
Postat av: Sandra

Och det är jag som kommenterar anonymt, min dator har tydligen glömt bort mej...

2011-01-19 @ 12:31:40
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: