>

Stugan:)

Är i stugan,, åkte hit igår:)
Internet har så dålig sändning här ute så det tar år och dar att lägga upp en bild så tänkte bara skriva lite snabbt och resten kommer på måndag:)
Kom iaf hit ganska sent igår kväll så gjorde inte så mkt mer än att packa in allt,, käkade lite,, sen film och godis :P
Dagen idag började vi- jag och micke med lång sovmorgon,, sen en god frukkost i lugn och ro:P
När vi vaknat till och gjort oss i ordning så gick vi på en härlig långpromenad,, var faktiskt jätte skönt:)
Snöade lite och allt såg jätte vintrigt ut,, på ett fint och mysigt sätt;)
Sen kom jag på att vi skulle grilla korv så Micke fick fixa en brasa jämt nedanför altanen :P
Har inte gjort det sen typ mellanstadiet och då tyckte jag det var dötråkigt när vi var tvingade ut i skogen och leka och grilla korv och hålla på,, men inte nu inte då var det GOTT:P
Jaja nu ska jag återgå till tvn:)
Ha en mysig kväll alla:)
Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad mysigt att komma bort en helg! Vill med ha en stuga att åka till. Ja det hade ju jag med,med mamma pengar. Men det är ju pengar i alla fall, och såå lite är det ju inte ;)

Puss!

2011-01-16 @ 10:00:53
URL: http://ronjaback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: