>

varför göra nått meningsfullt när man kan göra nått meningslöst!?


Ja precis varför ska man göra nått som är meningsfullt och ger en nått när man kan göra en massa meninsgslösa saker hela tiden!?!?

Som vanligt här i mitt liv så går inget som jag vill.. Börjar bli jävligt trött på alla jävla horprogram som så fint kallas för åtgärdsprogram som egentligen bara är "fövaring" för att man inte ska ligga i statistiken....

Ville ju börja plugga 2 gym.A-kurser på måndag men det blir det inget med för om jag göra det så drar dom halva mitt UGA,, alltså jag får 136 kr/dagen nu!!! Vafan jag får ju fan inga pengar idagsläget och då ska dom dra av hälften!?!?
Så det är bara att lägga ner det och fortsätta på lernia...
Känns så jävla tråkigt attt hela tiden bli stoppad och inte komma någonstans.
Nu får jag fortsätta med Lernia,, och vad kommer det ge mig!? högst ett cv&personligt brev istället för 2 gymnasiekurser som jag ändå ska plugga sen efter jag varit mammaledig......

Börjar känna mig så totalt värdelös,, orkar snart inte med detta längre,, när ska det någonsin bli bättre??
Överallt blir det bara nej på nej på nej..
Intvingad och omkringflyttad mellan en massa olika skitprogram som alla är upprepningar av varandra och som inte leder till nått ändå.. Tacka fan för att folk inte pallar och lever på soc,, det är ju fan omöjligt att ta sig nånstans.. Snart suttit i 1 år och lyssnat på samma skit om och om igen..
Jag är inte berättigad soc-bidrag.
Påtvingad uga, 136 kr/dag, och utan uga INGA pengar alls.
Är kodad på AMS =berättigad osabidrag ,, men kan inte utnyttja det:S
Kan inte plugga för då ryker äckliga ugan och csn ger inget för de jag skulle plugga
Ska ha barn i maj vilket gör att det är helt menigslöst att söka jobb har dessutom ingen utbildning inget körkort.
Praktik,,, mm jo visst på myrorna för kommunen då eller!?  NEJ TACK!



Min underbara pappa var så snäll igår och åkte och köpte garderoben,, den vita blev det:)
Så snällt av han att köra hit den!!
Pappa bor i åmål, det är ca 5-6 mil(enkel)till hit tror jag:)
Man blir lite handikappad när man inte har Körkort.. Ska ansök om körkortstillstånd snart är det tänkt:)
Blir nog stugan med micke och pappa idag, men först ska jag hämta medicin, på utrednigsgrejset och träffa läkare och sen handla lite:)

Ha en bra dag alla:)

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ursh,vilken djungel. En värd av krångel, sen får du ju i alla fall mamma pengar,fast det blir väl lägsta om du inte har ngt jobb? Tror i alla fall att man kan få ut det typ 2 månader innan födsel. Ta det lugnt gumman. Du kommer snart känna dig viktigast i världen för en person <3

2011-01-14 @ 12:02:56
URL: http://ronjaback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: