>

Festfin.


Helj igen då,, enda skillnaden är ju lite godare mat och en massa onyttigt.
M har ju semester , vilket är väldigt skönt! :)

Imorn kommer hans andra dotter hit så då blir det huset fullt :)
Men vi ska åka till stugan på måndag och stanna där en vecka, jag, Micke, Levina(M´s dotter), Nova och Evelina(lillasyster) .
Så himla synd att inte Icka(andra syster) ville med , hade varit så mysigt att få umgås med nästan hela familjen samtidigt.

Sen veckan efter ska vi åka ner till mamma och stanna där nån natt, ska bli så mys, har inte träffat dom på ett tag :)

Har en ganska ledsen dotter som jag förmodligen måste trösta med lite mat snart.
Hon skäller ganska friskt på sin stackars far,, ibland önskar jag att han kunde "låna" maten av mig hehe ;)

Vi började planera Novas dop förut :)

Skulle skriva ner vilka man ska bjuda men det är så hilma svårt vart man ska dra gränsen ,, vilka ska man bjuda och kan man inte bjuda den och den fast man bjuder den ena ,, ja mkt att tänka på.
Det kostar ju lite också med mat och fika och sånt så lite måste vi begränsa  oss..Tyvärr.
Men det ska bli kul att planera och fixa och sen genomföra det ;)

Eftersom jag är en aning större (kroppsligt) nu än innan graviditeten så var jag bara tvungen att gå och köpa en finare "gå-bort"klänning.
      
Blev jätte nöjd med den. Ska nog ha den på Novas dop tror jag kanske kanske kankse ;)

   
                              Sovande gosebebis ;)

Ha en trevlig lördags kväll alla!!



Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh fin klänning, vill också ha nån fin klänning men jag använder aldrig det. Inte ens på dopet hade jag klänning så den skulle bara bli hängande tyvärr..



Ja det är jättebra med 2 snuttekaniner, har behövt tvätta dom ganska ofta och han har kaninen hela tiden. . Men jag tror det är nåt dom brukar ha i sortimenetet alltid. Annars har jag sett på tradera för 59:- vilket inte heller är så farligt. Kan vara värt det för att ha 2 =)

2011-07-10 @ 07:01:53
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Förresten måste vi ses när ni är i närheten här, får ta en fika eller så tycker jag =)

2011-07-10 @ 14:09:04
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: