>

Sent, jag vet!?


Ja precis vem sitter och bloggar vid den här tiden på dygnet !?
Jo det gör minsann jag det, enda stunden idag jag har tid för datorn .
Då kankse vissa tycker att man borde strunta i det överhuvudtaget när klockan hunnit bli så här mkt, för så viktigt är det väl ändå inte !?
Och det är det inte heller men ibland känner man bara ett datasug,, att få sitta och klicka runt sig på olika sidor och kolla upp olika saker man gått och funderat på och kolla den där saken man kanske ville köpa eller ja ni vet ;)

Har varit en ganska lugn dag,, min kära dotter är väldigt mammig just nu så det har mest varit hon hela dagen .
Är mysigt men samtidigt känns det jobbigt när hon börjar gnälla så fort hon är hos sin pappa en stund.
Får liksom lite dåligt samvete över att hon "föredrar/väljer" mig före han.
Det är ju bara tillfälligt det vet jag och hon kommer ha perioder där hon "föredrar/väljer" sin pappa före mig också så det är ju bara en naturlig del och egentligen inget att fundera på men ändå känns det lite jobbigt.

Tycker om dett akort jätte mkt :D älskar när hon sträcker på sig så här hehe:)

Imorn kommer min kära far och hämtar oss på¨förmiddagen,, en hel veckas slapp i stugan väntar :)
Ska bli NICE :)
Mina systrar är där med fast Icka åker igen redan på tisdagen, hon ska på nån festival i Borlänge tror jag de var.

Nej nu ska jag krypa ner i sängen bredvid min dotter,, ja vi sover bredvid varandra :)
Det är bekvämt som bara den ! Har gjort det sen hon föddes.
Rekomenderar det om man ammar på nätterna ! Då slipper man gå upp , knappt vakna alls för den delen ;)

Sov gott alla!

Postad i: Min vardag. Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja visst är det jobbigt när dom "väljer"? Men det beror nog på att du är maten, var så många gånger med Wilde men inte en enda gång sen han började med ersättning utan nu är vi lika bra bägge två. Små bebisar är kloka, och dom har väl ganska stor trygghet i maten =)



Klänningen var ett riktigt fynd du, gött det =) HM är bra.



Ni får ha en toppen vecka i stugan nu, hoppas ni har vädret med er =)

2011-07-11 @ 07:28:26
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja visst är det jobbigt när dom "väljer"? Men det beror nog på att du är maten, var så många gånger med Wilde men inte en enda gång sen han började med ersättning utan nu är vi lika bra bägge två. Små bebisar är kloka, och dom har väl ganska stor trygghet i maten =)



Klänningen var ett riktigt fynd du, gött det =) HM är bra.



Ni får ha en toppen vecka i stugan nu, hoppas ni har vädret med er =)

2011-07-11 @ 07:28:53
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Här har du en länk till alla liberokoder =)



http://www.familjeliv.se/Forum-3-96/m55632318.html

2011-07-23 @ 07:46:06
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: