>

Jordgubbar!

Sitter med en utslagen bebis i famnen,, ont i ryggen börjar jag få med.
Sitter inte värst bekvämt men Nova vaknar så fort jag sätter ner henne ooch hon är inte så lättroad så det räcker med att titta på mamma när hon bloggar;)
Men får nog göra de ändå snart.

Var till konsum förut och köpte servetter att ha i skötväskan och då hade dom Svenska jordgubbar där :P MUMMA!!

Köpte 2 kokböcker där med, skulle vilja ha alla i den serien.


Sommarkläderna jag köpte till Nova på kappahl sist. Var svåra att ta kort på,, dom gör sig inte ritkigt rättvisa på fotot. Finare irl! Måste köpa mer fina sommarkläder till henne så fort jag kommer till  karlstad!


Håller på och packar alla våra grejer.
har packat klart nästan allt nu faktiskt,, måste bara fixa internetbank id grejset med och alla bilder som ligger på denna datorn på nova vill jag allt ha med!
Kankse kan bränna ut dom på en skiva.

Nu ska vi hem till Ida!

Ha en trevlig eftermiddag!!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: