>

Karlstad tur och retur.



Har varit fram och tillbaks till karlstad på soc-möte idag.

På ett sätt gick det bra resten vill jag bara skita i...

Den 10/6 ska vi åka hem iaf,, men redan kl 19.00 på kvällen samma dag kommer "barnvakterna" och ska kolla till oss..
Hatar när dom sitter där och "ja men det är ju för din skull",, vadå för min skull??
Jag vill ju inte ens ha dom där !?!?
Jag klarar mig fint utaqn,, tycker bara dom begränsar mig..
Dom ska springa hemma hos oss 1 timme varje dag for god knows how long :/:/
Men tänker inte bara sitta hemma hela sommaren bara för att dom ska springa där..
Måste jag träffa dom varje dag så får dom väll komma till mig..

Jaja nog klagat nu..

Ska bli så skönt att få komma hem iaf ,, samtidigt  kommer jag sakna familjen som vi bor hos nu!!
Men vi är välkommna att komma hit när vi vill så det känns bra iaf!!
Trivs ju här men vill allt hem till min familj.

Vi fick träffa Micke en snabbis med :) det var nästan nervöst ,, var så länge sen vi sågs och jag känner mig inte alls fin . nej usch de gör ja inte..

Nej nu har jag en missnöjd bebis som klagar lite på mig ,, får nog ta henne.

Ska kolla på film med för den delen,, Änglagård 3.

Ha en fin kväll alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tråkigt med barnvakter men undrebart att du får komma hem!! Nu kan du iallafall träffa familj och vänner. :)



Du får säga till när du vill ha oss på besök =)

2011-06-01 @ 18:52:17
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: