>

Sälen tur och retur.


Har varit i Sälen by idag på Stadium outlet :)

Fick mig 1 par svarta shorts, ankel sockor, helt vanliga flipflop och 1 par champion "trekvarts".
  
Fick 2 bodys till bebis med,, så himla synd för dom hade inte hängt ut bebiskläderna än men en som jobbade där slängde fram lite på ett bord som jag fick titta på iaf och då hittade jag iaf 2 st bodys :)

Det fanns faktiskt inte så stort sommarutbud,, verkade som dom höll på att få fram sakerna , fast dom redan anonserat ut att dom ska ha det ute. Men men så är det jag blev jätte nöjd med det jag fick köpt iaf!

Fick mitt fadderskapsbrev/bevis i fredags ♥


Imorn blir de Norge och köpa massa blöjor, kostar 19 kr för 40 st libero stl 2, billigt!

God natt alla !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: