>

Sommar underbara Sommar.


Njuter av dessa underbara sommardagar så mkt som det bara går!
Man vet ju aldrig hur länge det varar och om det blir fler:/
Enda som är synd är att värmen blir jobbig för bebis.
Måste köpa en solhatt och lite fina klänningar till henne så fort jag kommer till civilisationen igen..

Varm utslagen bebis.

Var på auktion tidigare idag,, "familjen" skulle ropa in några fina innerdörrar och jag fick mig några kokböcker:)

Ska käka rabarberpaj med vaniljsås nu:P ska bli mumma !! Det ÄR sommar!!

Imorn ska vi åka till Sälen by, till Stadium outlet,, 40-70% rea ;)
Ska bli kul :)
Hoppas på att hitta ADIDAS-dress till bebis , iaf som hon kan ha till hösten.
Hoppas dom har nått mer till henne med men det tror jag inte,, det brukar dom inte ha i så små stl.
Men mig ska iaf ha sig 1 par flip flop och kanske 1 par shorts om jag hittar några fina:)
Nej nu har jag en missnöjd bebis så får nog lägga ner detta ;)

Ha en fin kväll alla!!!

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej men precis, blir två flugor i en smäll det ;) Kommer iallafall väldigt lägligt för vi ska köpa bilstol i Juli och så kan jag lova att det är välkommet med extra pengar.



Men det borde vl inte bli för alltid iallafall? Och när dom ser att du kan ta hand om er bägge borde det väl inte ens finnas någon anledning?



Underbart med sommar ja, men OJ vad vi inte hade några sommar kläder upptäckte jag. Bara för nån vecka sen var jag ute och handlade tunna kläder och nu helt plötsligt duger inte dom för nu behöver vi bodysuits&shorts istället. Jaja tur jag får tillbaka på skatten ;) Förstår att det blir varmt åt lillan, måste bli tok varmt åt er när du ammar också? Jag tyckte det var varmt i januari och ferbuari redan med alla närhet&vräme också lite hormoner på det...



2011-06-04 @ 23:08:38
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: