>

Sommar.

Ja det är sommar ute idag :)

Hoppas det håller i sig! Micke börjar sin semester till veckan ,, hoppas verkligen det blir fint vädre då med så man kan åka till stranden och glassa lite och grilla :P

Blir stugan 1 veka iaf, annars har vi inget speciellt planerat än.

Ska in till staden idag , fixa lite presenter och så :)
Ska på 25 års kalas på lördag hos Sandra och sen har min styvfar fyllt år med :)

IKEA å¨torsdag :D Yey :D Ska köpa plastlådor att förvara urvuxna bebiskläder och mina mamma kläder och allt annat jag vill spara :)

Hade förresten en bra midsommar , gjorde inte så mkt, livet som småbarnsförälder handlar mest om bebis ;)
Men vi lagade en massa god mat och en riktig jordgubbstårta med:)

   

Ha en riktig bra sommardag alla!!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men hallå, vadå lik morfar!!! Eller ser jag i syne? ;) Syns att hon har växt sen vi sågs sist också, och hon är så fin! :)



Längtar efter torsdag, även om det är mest måste ha saker som ska handlas så är det kul att åka iväg och att träffa er =)

2011-06-28 @ 12:09:54
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: