>

Nu närmar det sig!!


Ja nu närmar det sig bebis ganska snabbt tycker ja!!
Kan inte fatta att det bara är mellan 7-9 veckor kvar ("normal tid") :)

Lustigt det har tagit mig 7 månader att känna och fatta att jag är gravid ;)
Är först nu som jag verkligen känner mig gravid och börjar förstå att det faktiskt är en liten bebis där inne som snart kommer attt finnas/leva med oss här ute :)

Är lite mör efter heljen med allt skruvande och grejande ..
Man har ju saker man måste göra utöver att fixa med barnrum och allt med,, som tex,, en STOR hög med tvätt och en stökig lght som skulle städas.

Men  nu är heljen slut och möblerna står på sin plats,, lghtn är städad och tvätten har minskat kraftigt, så det har verkligen varit en effektiv helj,, lite väl mkt för min del känner jag,, var alldeles öm i ryggen och hade ont i benen imorse..





Ja det börjar ta sig iaf!
Vill egentligen bädda klart sängen,, påslakan på täcke+kudde , lakan och sätta på spjälskyddet och så men ska vänta ett tag till med det annars står det ju bara där och samlar damm ;)

Ska försöka få våran knepiga hyresvärd till att förstå att vi måste tapetsera om de rummet!
Tapeterna där inne är jätt ful och dessutom 2 olik !?!? Och dåinte på ett snyggt fondväggsätt utan mer två olika tapeter för att dom inte hade kvar mer av andra :S
Dom är ljusa båda som tur är så det syns egentligen inte så mkt men det är fult ändå!

Om jag/vi får tapetesera om så ska det bli en "ny" snygg fondvägg med nån "barntapet/mönster" eller dyl på och sen 3 ganska neutrala väggar :)
Har redan en plan jag ;)

Jaja håll tummarna för att min studiebok kommer idag så jag kan börja plugga ordentligt!

Ha en fin dag kära läsare!

Postad i: Min vardag. Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

så fint bebben kommer ha det!!



jaaaaa pröva! hojta gärna när du har bakat dom... är så himla kul att se andras mästerverk :)

2011-03-14 @ 12:16:53
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åhh så kul när man får göra iordning.Det blir fint!! Har ni fått tag i bilstol också? :)

Vi har faktiskt kvar den mitten hyllplanet på skötbordet fast man inte ska det, kanske får ta bort det när han blir större men nu tycker jag det är guld värt att ha som förvaring. Får bara se mej för lite så jag vet vart jag har det när han ska läggas ner.



Ja tur är väl att den gör det!!! Riktigt trött på mamma jeansen nu. Har gått ner drygt ett kg i veckan dets enaste utan att göra nånting så är väl kanske dags att fundera på att "hjälpa till" nu. Dör ju inte av dagliga promenader och mer frukt istället för godis ;)



Om pyjamsen då, tycker inte den är genom killig iaf. Snarare unisex med sina beige ränder och gröna kanter :)) Vill du ha en tycker jag du kan ha en bara för att den är så söt. ;)



Förstår att du är lite mör, behövs inte mkt för att man ska bli sliten. Du får ta det lugnt och vila mellan grejandena! :)



Konstig hyresvärd förresten, borde han inte vilja att hans hyresgäster ska ha fint? Och med det trivas mera? Hoppas ni får nytt. Vad har du för planer?? :) nyfiken jag!

2011-03-14 @ 18:11:47
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi firade Ebbas namnsdag när hon var i magen, haha. Nu ska hon iväg till doktorn och ta halsprov i alla fall. Men visst är hon det ofta, det är ju en gång i månaden något tycker jag. Dom blir ju smittade mycket på dagis med, men tänk att min unge snart är 3 år ;) Snart dax för en till? Men uhh så töligt det är att gå och vara gravid länge, tycker du inte? :) Och det är som u skriver, på slutet börjar man komma till ro och känna den här lyckan.



Pussss

2011-03-15 @ 08:11:30
URL: http://ronjaback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: